Shoppingrunda med känsla

God kväll! Helt udnertbart nu har vi hittat en klänning till bröllopet. Det blev en knälång, halteneck silver färgad. Även med detaljer på överdelen. Bra pris också. Tittade först på en grön, den var helt underbar också. Fast den skulle jag inte kunna använda igen och priset var lite väl:)

När vi hade gjort stan åkte vi vidare till kista gallerian. Där var det öppet till kl nio. Jag handlade tolv st toppar och två kort byxor. Även ett par riktigt najsa skor. Känns gött o handla på sig lite nytt. Det behövdes och det var jag sannerligen värd, word:) Provade inget i affärerna, men nu har jag gjort det o allt var bra. Kör på känn, det är det bästa!

Åker x2000 hem imorrn vid tolv tiden. Skönt att halvera restiden. Har ju lagt in massa go musik på mp3 så det blir bra.
Blir nog rep imorrn kväll också. Det ska bli skitkul. Vi har ju spelning snart igen. I Ulricehamn den 28 juli kl 18.00 på sjuhäradsfestivalen. Det kan man inte missa.

Ska köpa en likadan stol med paraply som Agnes, fast en blå. Där har vi den ultimata festival stolen! Vi kommer glida så jävla bra. Med magväskorna i högsta hugg och glajjerna på sne och paraplyt och ölen i varsin näve. Det bli väldigt bra!


Feelings of elation in my mind

Peace out

Kommentarer
Postat av: ankan

heeej, ser ut som en go shoppingrunda! jag fixade en svinsnygg regnjacka igår också. det kommer säkert inte att regna men den kan vara ball ändå. är väldi lessen men jag hinner inte repa idag. måste fixa hemma, tvätta, städa rummet ner på stan och stimma. mitt uttagskort har ju blivit avmagnetiserat, bra tid, not! jaja men plenty of things to do iaf. hinner inte göra ngt imorgon heller för då har jag lite bjudning hos mig med tjejerna och då. så är det! nu måste jag worka vidare, peace

Postat av: Michelle

Halllååå i stugan! Så det vankas bröllop? Såpass alltså, sköj! Hemma och så från Oslo förstår jag? Med blandade känslor? Vi får väl ta o svänga ihop en fest här hemma innan alla sticker åt olika håll till hösten. Må så gott, och hälsa Roskilde från hon som får vara hemma och hålla ställningarna åt er.;)

2007-06-29 @ 12:35:10
Postat av: Michelle...igen

Meeen knäppDator. Lösen till mig är marilyn marilyn.

2007-06-29 @ 12:36:38
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback