Klockrent!

Hallå!

Vi får väl börja med vad som har hänt i helgen. Det var musikkens dag här i lördags ca 50 scener runt om i oslo o massa okända band. Några var klart godkända andra inte. Det var en sann festival stämmning. Kul att dom har lite såna event. Gratis dessutom. Mer sånt:) Var ute med mina jobbarkompisar en stund sen gick jag till falköpingskollektivet. Det blev en ganska lugn utekväll, besökte 2-3 pubar. Gick nog runt hela stan. Det är så tråkigt för alla på sv för går till samma ställe jämt, zingo. Det är verkligen inte bra där. Finns massa grymma ställen på andra sidan stan. Nu till helgen kommer Dammet o johan. Då ska jag ta dom till balla ställen! Det kommer bli hur bra som helst.

Martina med pack kom igår. Det var en sann glädje att hänga på femman igår:) Blir väl lite fest framöver. Nu ska jag snart åka hem så nu kör vi på det sista:)

Då var det snart dags att börja jobba igen. Gött med sent skift denna vecka. Nu är det inte många dagar kvar på jobbet o det känns underbart.

Det var det!

Peace


Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med dig stumpan!
Vi måste upptäcka stan! =P
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback