hvo skjer?

tadaah!(Så kan man börja om man vill, sen om det är rätt eller fel vet inte jag)
Nu sitte man här o häckar, är sjukt trött. Jag sover alldeles för lite nuförtia:) Det är fest varje kväll på gården o det ekar rätt gött. Försök o sova då liksom.

Imorrn blir det lite fest på scuba igen, trevligt med jamm kväll tycker jag. Lite folk från jobbet o martina o dom givetvis! Måste till qba o dricka billig öl först! Det blir nog bra. Har bytt skift på torsdag, så det kan bli ganska hårt ändå! Man fyller ju inte 22 stadiga år varje dag o då kan man få fira lite:)

Snart dags att åka hem då. Det ska bli gött på ett sätt! Dels för att jag är halv utan ankan o johan och för att jag behöver vila upp mig lite. Det ska bli underbart att vara ledig hela sommaren. Glida är väl det rätta ordet!
 
Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

åååh fia,det ska bli så gött att få hem dig!
KOM HEEEEEM/peace

Postat av: Lina

Sov med øronproppar, de gør jag ;)
Kommer bli tomt här utan dig jue...
Hoppas du får det kanon!

2007-06-15 @ 10:15:03
URL: http://monroy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback