Fint besök:)

Hello!
Bra vecka har det varit. I tisdag gick vi till justisten, martina o gänget. var en mkt trevlig kväll.Var ute i ons med martin o öystein på scuba. Där var jamm kväll. Ett superbt band! När jag kom spelade dom 7 nation army. Grymt bra. Basisten ägde. Så bra ska jag bli! Träffade några softa människor som också hade läst musik på folhögskola. Verkar inte helt tråkigt. Snart är det ju dags att styra kosan till uppsala. Om jag längtar, svar jaaa!

 Har gått väldigt bra på jobbet denna vecka. Fick även en go lön idag. Då är faktiskt övertiden inte så jobbig. Nästa vecka måste jag jobba stenhårt. Har blivit lite förkyld efter lite sena nätter, men trevligt har det varit så skit samma:) Jag får ta det helt enkelt!


Nu har precis kommit hem efter en runda på stan med kära bror! Tog en öl på memphis och gick runt lite. Så underbart att umgås johan. Det var verkligen tajm att vi fick snacka lite skit o bara glida. Är väldigt tomt utan honom här. Men nu ska ha det gött hela helgen. Imorrn blir det chill i en park. Och eventuell utgång på kvällen. Får se vad vi känner för. Vi tänker iaf inte stimma, det gör man hela veckorna.

Nu var det väl dags för sängen ändå.

Ps...roskilde snart då:) Det blir kanon asså!


come in to my world i've gotta to show you


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback