Tajm!

Hello! Det är alltså tajm. Nu ska jag bli lite personlig här. Lunar blogg är jävla skit om jag ska vara ärlig. Där kan man inte vara uppriktigt. Inte så konstigt med en sida som har design som en femtonåring tänker.
Okej serious shit nu. Att skriva är bra, egentligen ska man bara skriva det man tänker. För när man börja tänka på det man skriver öppnar man sig inte helt.  Ren och rak uppriktighet blir det nu!
Blogg, blogg, blogg. vad är det för ord egentligen. Jag har funderat lite och jag tänker splitta bokstäverna och tolka det på mitt sätt!
B- blanda
L- livets logik
O- och
G- goa
G- gemenskaper

 Där fick jag nog tet. På tal om te. Under veckan som gått har jag varit sjuk och det kan jag säga, det var längesedan jag var så sjuk. Febern var nog o toucha 40 snåret och salivet gick absolut inte ner i halsen. Så en rejäl halsfluss gjorde att jag blev sängliggande i två dygn. Detta resulterade i att jag fick en sömnlös natt i natt. Gjorde ingenting, skrev lite bra saker och lyssna på musik som ska tolkas på rätt sätt. Kom i underfund med massa bra saker. "Silence is like gold" ett liten potentiell låt text. Ska testa att hur det går att skapa en låt med text först och sen musik.

Ikväll blir det lugnt, är sjukskriven. Tur det, för jag kan inte prata idag. Är så täppt och får kväljningar för att jag inte kan andas.
Men imorrn, blir det förhoppningsvis lite av en hel dag med bandet. det är verkligen dags. Ska bli kul och samlas nånstans utanför replokalen. Lite mer civiliserat. Fixa till myspace sidan lite. Pimpa den så att säga! Ha en underbar freeedag. Fast alla dagar är faktiskt guld, glöm inte det:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback