Swallowed in the sea

Rockar rockring till en början men sen slutar det i ett jävla kaos, lika bra att lägga ner verksamheten.

Då har vi onsdag, känns lite gött så. Idag blir det skövde o fixa inlägg i skorna. Hoppas att jag slipper gå som lutande tornet i pisa framöver. Visst är det snyggt men det håller dessvärre inte.

Igår var det en go dag. Jag tog tag i massa saker tvättade, speciellt gästhandduken.(berättar mer om den snart) städade och bakade lite kladdmuffins. Lagade lite god middag, eller fan den var svingo inte bara lite. Bakad potatis o lax och mycket därtill. Middagen var för två oerhört rutinerade o balla töser. Just det, Dammet o Pröppen. That's tha shit. Repade lite stämmor igår också, gick sädär för mig. Jag vet hur det ska låta i huvudet men får liksom inte fram tonerna. Det är knepigt det där. Övning ger färdighet så det är bara att köra på! Förlåt Agnes att jag hamnar fel ibland. Skulle du höra vad jag hör i huvudet skulle du bli stolt  över att jag sätter varje ton:)

Nu tar vi gästhanddukarna här. När jag var sjuk, kunde jag inte svälja, det var som att svälja en boll med taggtråd. Därför låg jag o spottade hela tiden i en handduk. Det blev ju rätt äckligt efter tag men va fan sulle jag göra? Så nu har jag bestämt att det ska vara gästhandduken. Fast bara för de gäster som är värda lite skit;)

Nu börjar det suga i festtarmen igen. På lördag blir det nog en bra fest. I vilske Kleva, det är där det händer. You know it, I know it. Heeyyy everbody knows it...yeeeaaaah.

Peace Pröppen

Kommentarer
Postat av: PJ (Sloka)

Tjabba Pröppen!

Nice place du hade här! Jag vet va dä va för färg på gästhandduken så ja kommer att klara mig från obehagliga överraskningar sen när ja kommer å hälsar på! Fan underläge med 2-4 i halvtid, kommer bli kämpigt att styra upp detta känner jag! Hare gött så länge, pöss på dig tösabeta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback