kapten, man överbord

Hej!
Trodde att jag var ganska frisk under dagen igår fast på kvällen blev jag kastad överbord. Fy fan, det var den värsta dagen på länge. Fick ringa mamma så hon fick komma o sova hos mig. det är märkligt vad ynklig man blir när man är sjuk. Har fått akupunktur idag, som redan tyder på bättring. Underbart det ska bli att vara frisk snart. Nu blir det vila och inget festande. Måste tänka på immunförsvaret. Fick pencillin av doktorn, men jag skiter i att ta den. Då får jag bara tillbaka skiten om ett tag. Bättre att låta kroppen själv läka.

Fick kämpa igenom mig ett rep idag. Tobbe kom på en suverän grej idag. Kommer bli så mäktigt. Alla i bandet är så duktiga och jag njuter varje gång vi spelar. För det är så bra och kul framförallt. Låtarna börjar sitta gött nu och det ska bli spännade att få höra folks reaktioner. Vi kommer ta dom med häpnad:)

Är hemma hos mor o far nu, har ätit gott o kollat på melodifestivalen. Sebastians låt var bäst, hoppas den vinner. Den enda som skiljer sig lite från t.ex nannes gamla dängor. Alla hennes låtar är ju samma skit. Det är konstigt att folk fastnar för det år efter år. Det är ju aldrig något nytt. Kan väl vara så att det man känner igen fastnar man för helt enkelt. Men nej tack för min del!

Nu ska jag fortsätta chilla, äta lite godis och bara va. Det är så underbart. Pass på kapten att få alle man ombord igen. För jag ska snart vara back on track.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback