Freeedag

Sorry Ankan att jag tog samma rubrik, men jag kan ju inte ljuga om att det är en sån dag;)

Fiskmåsar som stör dig under sommarmånaderna? Ring mig, jag snackar dom till rätta!

Jaha idag har jag hunnit med mycket. Varit  Floby och hämtat hemmabiosystemet och mitt snygga smycke:) Så nöjd! Blev även en snabbvisit hos farmor. Sen åkte jag till skolan, fredagsjammade lite på trummorna idag. Det var roligt, för det har jag inte spelat på ett par år. Gick lös med två andra lärare och det blev gött gung. Ikväll blir det mys med familjen, Frida kommer hem och det ska bli gött. Ska käka lite  och spela spel. Det är fruktansvärt underskattat med spel, det är ju skit kul. En annan sak som också är underskattad är sagor, det är underbart att ta sig en lur till en saga. Ska köpa den ultimata boken snart. Vitnos träffar brunöga:)
 
Har varit på systemet och inhandlat för morgondagen. Köpte ett nytt vin idag, med mycket bra procent dessutom 14%. Kan inte gå annat än vilt till imorrn. Så är det när man är BORN SLIPPY. Skön låt förövrigt. Har en underbar live version. Fy fan vad festsugen jag är. Kanske zippar lite på vinet idag. Det är ändå freeedag.

Peace Fia

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör iinget! när det är freeedag är det alltid du och jag!

2007-02-23 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback