En helt vanlig söndag

Morrar igång ett jävla ljud!
Lugn o skön dag idag. Har gjort lite nytta, bl.a skrivt ansökan till de skolor jag ska söka. Den blir nog ganska bra. Kort och koncist (vet inte hur det stavas men ett bra ord), man behöver inte skriva massa onödig skit som inte rör dom i räva så att säga:) Hoppas verkligen att jag ska komma in nu. Är så sugen på att lära mig spela svinbra.

Har varit hos bror min och chillat i soffan. han var bakis och då blev jag glad att jag inte är det! Men nästa helg måste jag nog gå ut med dansbenet lite. Syrran kommer hem, lite syskonfest. Dom brukar ju alltid sluta minst sagt vilda. Blir nog hos Johan. Det är bra för där får man balla ur om man känner för det. Är redan superladdad har ju vilat i flera dagar nu. Singelfia måste ut o kötta. Snart blir det sälen också, ska bli så gött o träffa Martina. Saknar henne alldeles för mycket ibland. Tågluffen kommer bli så ball i sommar, hon, jag, kanske Pj(sloka) och europa. Vad kan bli tråkigt då? Fast det ultimata vore ju givetvis om Dammet vill följa med.

Hepp det var dags för mig att ta min fura o spinna vidare. Kanske tar med mig min banjo och frispelar för alla bärplockare utanför min port. Dom blir ju så tacksamma.


Peace





Kommentarer
Postat av: madde

fiffi! gud va roligt att du har blogg! skrattar ju högt när jag läser. min fia. det är så DU! den här ska jag följa från och med nu. massa puss

2007-02-18 @ 22:14:29
Postat av: agnes

heluo!
här är alltså bloggen:D bra grejer! jag får hjälpa dig och ändra bakgrund ba! så det blir lika ball som inläggen! vi hörs idag, nu ska jag kämpa vidare! puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback