Bra dans

Swing it magistern, swing it. Det bästa,sannerligen.
 
Det kan man säga att vi gjorde i lördags. Det var en mycket lyckad fest. Förfesten var chill men klart godkänd, det ryckte ju lite i dansbenet på alla;) Degen skjutsade ut oss till festen och det kändes som vi var dom enda som var fulla vid den tiden. Jävla soft band som spelade. Basisten var hur grym som helst. Det finns så många bra basgångar. Men en som nästan ligger högst på listan är gången i everything's not lost. Sådär skulle jag också vilja spela, men det kommer!

Igår var det våffelkalas med Nappen. Väldigt mysigt, men jag var så bakfull bara. Blev lite smått illamående efter det hela. Gött o söndagschilla lite och det gör man alltid bäst med Smulan. TACK!
Idag har jag o Elin tränat på kommungymmet. Vi ägde placet, eller inte. Vi fatta inget, vi kommer nog snart in i det. Ska dit på onsdag också. Gött o biffa lite.

Imorrn blir det sista arbetsdagen, jag kommer gå dit o jubla hela dagen. Kan bli lite jobbigt efter halva dagen, men va fan man får väl härda lite, eller? ;P

Nu ska jag ta tag it. Eller ne va fan. Jag har inget att ta tag i, då får det va:)

Peace Pröppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback