Allt guld

Yr i huvudet? Testa att snurra åt det håll som vinden drar. Funkar alltid.

Torsdag idag. Jag kom på att jag skulle gått till musiken idag men det glömde jag givetvis bort. Fast jag la mig ganska sent igår, dumt det där med att vända på dygnen när man är ledig. Igår var det trance som gällde och Sloka skickade världens bästa låt. Det sprätter i hela kroppen när jag hör Holymen- Last Universe. Där snackar vi trance. Försök att hålla dansbenet stilla där. Totalt omöjligt! Man kan även blunda och köra armkroksdansen i fiol partiet om man vill;) Fast den dansen funkar bäst när Alfred o Astrid är med. Blir som mest drag då.

Ikväll är det rep som gäller och jag är laddad till tusen. Det är så roligt. Vet i vad jag ska göra innan det bara. Borde ta tag i saker, men jag har blivit förslappad så jag skiter nog it. Måste få njuta av min ledig tid lite;) Står i valet o kvalet inför nästa helg, vet inte om jag ska åka till Sälen eller gå på fest hos Näjbor. Han har laddat inför en jävla fest. Han sa är det någon gång det är fest så är det då. Plus att det bli billigare om jag stannar hemma. Känner att jag måste spara pengar nu. Vad som helst kan hända så jag bestämmer mig när den dagen kommer;)
115725-7
Peace

Kommentarer
Postat av: ANKAN

hihi, fia.
stanna hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback