Still up!

ehh yo! (as maah niggas say)

Idag har jag sjungt i sju timmar. Först på tillvalet till kl 3 sen repade vi lucia sångerna i nästan två timmar till! Hoppas verkligen att det kommer gå bra. Bara två dagar kvar och jag tror vi ska göra 4 st shows så att säga. Jag har kommit på att jag lyfter ögonbrynen mkt när jag sjunger. För att på så sätt underlätta att hitta höga toner. Därför har jag lite smått ont vid tinnigarna.

Har precis repat med rockbandet, fast jag måste repa in några låtar till. Det är mkt som ska läras in, texter o skit! yeah yeah det fixar sig alltid.

Igår var en bajs dag, var på skit dåligt humör. Men idag mkt bättre, det kan bero på att alla tjejer är inne i samma period, som stämmningen är lite halvtaskig. Fast jag tänker inte gå o sura mer. livet är för kort för det!
Nu ska jag gå o göra en finjustering på en låt som jag har till bandet. Hoppas den kan bli bra. Den är inte så avancerad så vi måste bygga upp den snyggt!

Har kommit på att jag inte pratar annat än musik här, men jag gör ju inget annat. Är fast här på skolan till jul för att man inte har mega mkt cash nu. Ska bli könt o åka till oslo o jobba lite så man kan köpa sjukt mkt kläder efter det här äventyret.
Vill ha sol o värme också. Jag ska njuta hela våren sen,när allt vaknar till liv igen. Man hinner ju knappt se dagsljuset och då är det inte så konstigt att man går omkring o är trött. I love sol, så ge mig mera!


        image91

With you around it makes me smile

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback