en stark kvartett!

Hello!
En bra dag har det varit hela dagen. Vi satte nästan alla lucia sånger idag. Så skönt. Med det är ganska svåra stämmor, fast vi börjar låta bra. Men jag har nog aldrig sjungt så avancerat förut:) Kul att det tar sig!
Vi flummade järnet i matsalen idag, kristina, clara , terese och jag. Vi utgör en kvartett med bara munljud som hela tiden går i stämmor. Det är skitkul men ganska nördigt men va fan gör det,. det är för att man inte har något roligare för sig här. Vi har ju kul när vi gör det, förutom att vi får lite onda blickar eftersom vi stör alla i matron som det så fint heter!

Jag ska vara med i ett rock cover band också. Vi ska försöka få spelningar på nationerna i uppsala.  Tror det kan bli bra. det är jag o fyra grabbar. Vi ska ha en repotoar på ca 25 låtar så det är bara att börja lära in det!

det var ett band här på skolan idag, det var schyst musik, mongolisk strupsång. Låter väldigt diffust men det var coolt som fan. Dom hade skit konstiga instrument. Sen sjöng han på ett väldigt speciellt sätt så det nästan blev tre ljud. Väldigt fascinerande! Yeah yeah!

Imorrn är freeeedag på riktigt...my godh.

Det blir också idol kväll, måste ju se vem som vinner. Jag tror att det blir Picasso. Fast amanda kommer ju lätt få kontrakt. Jag saknar mitt band massa. Ska bli kul o repa lite på jul iaf. det är bara två veckor kvar tills vi har jul lov. Lite små najs så.
Nu ska jag nog ringa agnes my dearest friend. Ehh jag glider vidare!

Här har vi bilden på en ytterligare stark kvartett som jag har lånat från agnes bilddagbok. Förlåt att jag snor men jag avr tvungen att ha den bilden smulan:)

image90

Somewhere only we know

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiihooo, looooovie:)

2007-12-09 @ 20:16:26
Postat av: agnes

det var från mig ass:) klart du får ta bilden, den är guld!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback