Dags för hemfärd, packa bjällrorna så drar vi!

Se så. Goddag!
Nu är det dags att snart åka härifrån wik. Det ska bli skönt o komma hem lite. Chilla o läsa massa teori. För det ligger jag lite efter med. Busse åker 14.30 ocj jag är i Falköping typ 19 ikväll.
Så nu ska jag packa alla saker jag ska ta med mig i mitt gitarrfodral. Jag o  Clara kom på att det skulle vara en smart idé. Det blir liksom som en stor ryggsäck:) Lovely.

Nu ska vi ha kramkalas o önska god jul o så. Men först en avslutningsbuffé som till min besvikelsa bara bstår av gröt. Vad är det för lunch liksom? Yeah yeah.

Nu är det dags iaf.



Where do we go
nobody knows

Peace och tack för denna terminen!

Kommentarer
Postat av: ankan

ska bli gött och se dig gumman! jag ringer imorgon, saknar dig nu ska jag packa:( peeeace

2007-12-20 @ 20:24:29
Postat av: Lina

Gott nytt år stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback