Ansiktet vinner över vinden:)

Hej!
Är väldigt trött. Gick o la mig vid halv fyra i natt. Sen var det bara att stutsa upp idag o sjunga lucia sånger vid nio:) Jag får skylla mig själv. Fast det var väldigt najs häng igår. Man vill inte gå o lägga sig.
Helgen ar ganska lugn, lite små fest i fredags och chill i lördags.
Men det roligaste med helgen var nog ändå i lördags när jag hängde med anton o pär. Anton gick som en lotus blomma och kände hur ansiktet vann över vinden. Fan vad jag skrattade alltså. Dom är guld! Sen smög vi runt lite och blev ertappade i köket av sophie när vi stod o jammade loss med beatbox club. 

-Can you remember the code?
- No but this is the melodi of funkytown
-Don't care, don't care 

Southpark är det enda som funkar på söndagar:) Towlie är bäst!

Nu ska jag gå o chilla, blir inte möe gjort idag. Men vad gör det. Vädret är väl inte det mest upplyftande som finns heller. Yeah yeah. Ingen idé att klaga påt för det finns inteett skit jag kan göra åt det. Det är bara att acceptera.


So real
Jazz fiket

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback