Wik är bäst!

Hej!
Nu är jag uppsala bo. Fast ändå inte, vi bor i ett litet paradis 2 mil från uppsala. Det är sjukt fin natur och jag trivs verkligen kanon bra:) Mitt rum är 12 kvadrat och jag har fått det ganska hem trevligt. Jag  har fått privilegiumet att ha utsikt över mälaren!

Denna vecka har det mest varit info och massa med fika. Vi äter hela tiden. Med mycket god mat dessutom:) Just nu håller vi på med ett spannande projekt inom skapandet att blanda allting i en föreställning. Alltså, teater, musik, konst och skriveri. Varje grupp fick en plats och vi har en plätt framför slottet. Det är så svårt att föklara hur man ska göra. Men det är verkligen bara låta fantasin flöda. Så idag har jag varit lite konstnärlig och gjort en gunga med massa metall delar som ska ingå i det stora projektet. Detta ska symbolisera glädje från barndomen...hahah fan va flummigt det låter och det är verkligen sant också. Alla ideér är bra och det är ingen som tycker något är konstigt. Men det är skönt att få jobba tillsammans för det blir verkligen en skitbra sammanhållning.

Musikerna jammade lite igår och vi ska spela upp en låt på fredag. Vi fick även göra två prov igår. Ett gehörs prov och ett musikteori test. Jag kan säga att jag har alla fel på teorin. Men det är gött för då komme jag verkligen få lära mig från början och det är meningen.

Jag ska åka hem på lördag förmiddag. Vi ska ha spelning på sticky fingers i gbg på tis. Ska bli förbannat kul:) 

Kan nog va skönt att komma hem o smälta in alla intryck man fått i veckan. Man är typ i skolan dygnet runt. Det känns som man varit här i tre veckor fast det bara är fyra dagar. Var inne i uppsala en sväng igår och handlade lite o kollade runt. Måste in o festa med Madde o Nicklas nästa helg.

Ne usch nu orkar jag inte tänka mer!


Head on to the other side

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback