Sweet!

God Morgon!
Idag var jag uppe 7.30. Gött. Var o provade klänningen igen. Det är lite till som ska justeras. Nu är lite av hollywood urringningen(som frida säger) borta iaf. Jag kommer bli en rikritg kalspingla:)

Ringde till wik idag o sa att jag flyttar in den 26. Ahhh shit nu börjar jag fatta att jag ska gå där.  Det kommer bli en go blandning på folk vi är 18 st på musiklinjen, 16 teater, 32 konst och 12 st på skrivarlinjen. Detta var mer än vad jag visste. Vilket inebär att det är ett större urval bland pojkarna:) Singelfia kommer trivas som fisken! Man kommer bo 8 st per våning i ett två våningshus. Jag kommer inte bara bo med musikfolk, tur är väl det. Kan lätt bli för nördigt då:) Det finns tre st hus och man kommer hänga i alla! Dom verkar vara måna om gemenskapen. Om 10 dagar är jag alltså student i uppsala...hahah känn på den. Vilket drag det kommer bli.

Idag ska jag åka till skövde, fixa strumpbyxor och underkläder. Sen ska jag skriva färdigt lite sångtexter och även hjälpa johan med hans. Det är mycket som ska fixas tur att det inte är bröllop varje dag:) Vi ska åka till luttra sen o duka upp för bjudningen.

What yaaa packing? I'm packing maaaaah..(lite tandborstsekel skvätts på spegeln)

Feel alrightaaaah, tonightaaaah

Peace and love is all we needaaah!


Kommentarer
Postat av: dammet

hahaha, glöm för all del inte cynkopen mellan packin och maaaah! hahaha, fy fan va kul. jag saknar dig pröppa, sevin mycket. liksom inte svinmycket utan seevinmycket. du vet vad jag menar. det vet du alltid. jobbet funkar kanon och idag är det bra väder, sugen på en bärs givetvis. ringer dig senare. lööv you baby, ankan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback