Solklart:)

God afton!
Nu var det dags att skriva lite här igen. Man har ju inte alltid tiden till att sitta här o tjata av sig men nu känner jag för det!
Kan man vara mer ledig än jag är nu? Vet inte riktigt vad jag gör, bara driver omkring mest och inte får något vettigt gjort. Fast de processer jag hade i veckan har faktiskt blivit av. De bestod av att ringa csn(väldigt krävande) Ringa en sömerska som ska fixa klänningen till bröllopet(mycket stimmigt) Nu är det gjort o det är skönt. Har hängt lite över mig så ändå:)

Jag bara går o väntar på flytten till uppsala, vilket känns helt underbart. Nu ska jag alltså gå i skolan igen. Fast det kommer bli mer än chill eftersom mina lektioner bara är baslektioner o andra instrument. Oj vad jag längtar! Dessutom bo på internat fullt med människor som har samma intressen, det blir nog aldrig tråkigt.

Det är mycket på gång nu och som sagt går vi mot ljusare tider:) På tal om det så badade jag idag. Det har ju allt varit lite sol. Det är lika bra att passa på. För man måste komma ihåg att det har varit fint väder som en gamal bandit en gång sa. Saknar förövrigt den banditen!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback