Lyckad möhippa:)

Hello!
Igår var det alltså möhippa för min syster. Det var en hel lyckad dag som började med fångarna på fortet i knistad. Det var riktigt kul och jobbigt också för den delen. Mitt o fridas lag vann givetvis:) Sen käkade vi lunch där och fick världens godaste lax. Seriöst det måste varit den bästa jag smakat på! Underbar vistelse rakt av. Sen åkte vi o spelade in två låtar hos Pekka. Det var riktigt kul och hon gjorde det bra. På kvällen varavade vi ner på lilla spa o badade jacuzzi, bastu, massage mm. När det var dags för utgång var jag väldigt sliten. Så jag hade en nykter kväll igår. Det var skönt att vakna ganska pigg idag:) Syrran var mer sliten!

Jag är så trött på denna staden kan jag säga, jag får inte ut något av att vara här. Rastlösheten är jobbig och tiden står stilla. Det är ju va man gör det till fast det är inte så lätt just här och nu! På tisdag ska det bli skönt att komma till oslo, även om det bara blir en kort visit. Jag saknar verkligen Agnes massa! Har vi tid så ska hon få vara my personal shopper igen. Det var lyckat sist o det är kul! Gött att få bra smakråd direkt!

Funderar på att gå ut o springa eller träna ngt annat så att jag blir uttröttad. För  nu går jag o tänker alldeles för mkt igen.


Patterns and circles


Peace

image33    image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback