Lek o annat

Hej!
Idag har jag varit i studion med Pekka. Vi håller på med en techno dänga, kallar den one with universe;) Mäktigt sååå att. La lite sång idag, blev sådär men det kan funka. Det är kul att skapa musik om inte annat. V kan nog få ihop några låtar.  
Sen när jag blir stor får jag bli live dj:) Vem kan stå still då? jag kunde iaf inte låta bli att stampa takten när jag sjöng in idag. Så det lät ju givetvis in i micken. Fick tat igen och stå stilla, mindre lätt när basen dunkar så gött:)

Igår skrev jag färdigt låten till min syster som jag ska sjunga på hennes bröllop. Hoppas att hon kommer gilla den. Det var ganska svårt att skriva på svenska. Men jag tror det kommer duga. Det får bli ett one tajm performense.
Åhh vad kul det ska bli, längtar massa nu. Måste bara fixa talet också sen är allt kirrat.

Det blir en liten tur till oslo på tisdag. Jag kanske ska se rolling stones på ons, det var en kompis till min moster som ev hade en biljett över. Jag har ju inte lyssnat på dom, men det kan va riktigt kul att se legenderna och i oslo dessutom:) Ska upp o kolla hur ankan o robin bor. Och det kommer bli n-n-n naaajs. Åhh herregud som jag längtar nu. Ta mig dit idag!


Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback