Flytt!

Hello!
Idag har jag packat ner nästan alla mina saker i lgh. Pappa har hjälpt till o skruva bort all väggdekoration o dylikt. Imorrn ska vi köra flyttlasset till en förråd i skultorp. Har förberett en lite låda som jag tar med till uppsala på söndag. Det blir inte mycket saker men lite lampor, stereo, blommor, några vaser o ljuslyktor o så.  Vet ju aldrig när man behöver ha lite mys:) 

Det börjar dra ihop sig på riktigt och jag är väldigt laddad. Nu vet jag verkligen inte vad som komma skall o det är en härlig känsla! Fast jag vill verkligen tacka min lgh för alla härliga stunder. Det har varit en del måndagsmys(haha det var ett tag sen), mycket bra fester, bra chillkvällar, tråkiga bakis dagar, många goda måltider har avnjutits och lite kärlek har den fått uppleva också! Så fias place kommer övertas och det är med glädje jag lämnar över! Jag är färdig där och är redo för nya ställen!


Take me away


Peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback