Det finaste jag har

Kvällen är god!
Sitter på allears o skriver recensioner för fullt. Det ska tydligen vara bra. Fast det var ett stölpskött som trodde att det var två sångerskor hela tiden i Reality. Hon skrev att vi skulle turas om att sjunga. Hon har nog inte förstått att man faktiskt kan lägga två röster på varandra:) Är det inte stölpsköttvarning på den så säg:)

Igår satt vi o kollade på filmen från bröllopet. Min låt var inspelad, skitkul o kolla på det. Såg även en film från ett dop då jag o ankan körde änglamark med hög klass. våra röster är så svinbra ihop. Eller jag menar seeeevinbra! Va faaan vad jag saknar henne. Kom o tänka på när vi var i säm o coldplay precis hade släppt x&y. Vi fattade inte att man kunde göra så bra musik. Kan även idag undra hur fan det går till! Vi flumma ur med texterna och började analysera. Som min kära vän skrev idag på bloggen. "Birds go flying at the speed of sound to show you how it all began". Det var precis den låten som jag minns starkast från säm. Vi rabbla orden långsamt och kom fram till att det är helt genialist. Men Ankan det visste jag redan att du visste innan vi visste det tillsammans. Och det är skönt att veta:) Massa kärlek till det finaste jag har.

Jag sitter här tårögd o tänker tillbaka på allt kul vi har gjort. Jag vet att det kommer skit jobbigt att inte se Smulan så ofta- Det är allt en jävla bit från Oslo till uppsala. Det är mycket känslor inom mig inför flytten. Ny stad, helt nya människor, åter igen bara mig själv att luta mig tillbaka på. Fast jag vet att jag klarar det. För mig är ingenting omöjligt!



This is how it feels to be special

Peace



Kommentarer
Postat av: ankan

hej fia, klockan är tidigt och jag ska till jobbet. det är lite små ruggigt och jag viill inte. jag vill vara med dig, saknar dig så mycket. du är det finaste jag har och jag älskar dig mest av allt. puss din smulan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback