Busy

Idag är det massa att ordna med inför morgondagen. Måste till bolaget o ringa 20 samtal! Det blir en jäkla fest imorrn! Det blir väl plantis!

Har beställt massa bra böcker idag.
Anthony robbins-din gränslösa styrka
Fredrik Lindström- Jordens smartaste ord
Sylvia Browne-Mellan två världar
Debbie Ford- krama din skugga

Måste ju ha ngt att läsa i Uppsala. Dessa böcker handlar väl mest om tänkandet. Hur man kan påverka sitt eget tänkande till ett bättre liv, låter kanske lite spirituellt. Fast jag tror det funkar. Man är vad man tänker helt enkelt. Det borde väl inte vara konstigare än så! Allt som du känner inom dig speglas på utsidan!Ska bli mycket intressant att läsa dessa. Jag kanske borde bli psykolog!  Har även haft några massager i veckan. Lyckade resultat och det är hur kul som helst. Mitt under en behadling igår börjar jag asgarva, kändes inte snällt mot klienten men jag kunde inte stoppa det och det bästa av allt det smittar av sig:) Någon som vill ha massage är det bara att ringa!


I will try to fix you


Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback