Bröllop!

Hej!
Nu har alltså bröllopet varit. Det var det bästa jag varit med om på länge. Min syster var helt otroligt vacker och allt var som i en sagovärld. Många tårar fälldes både i kyrkan och på festen efteråt. Jag hade skrivit en låt till brudparet och det gick kanon att framföra den, Frida grät och då började jag genast också:)

Festen i Luttra var helt otrolig. Min bror var toastmaster tillsammans med Tony (beijan) Vilket jobb dom gjorde alltså. Dom fick alla att skratta. Helt galna. Det är så svårt att förklara med ord hur bra det faktiskt var. Många vackra tal framfördes vid middagen. Pappas tal var så fint och det var inte ett öga torrt.

Det blev givetvis lite dans framåt kvällen. Alla dansade loss o stämmningen var verkligen på topp. Unga som gamla körde loss som aldrig förr. Jag har nog världens bästa släkt o är väldigt stolt att vara en av dom. Alla är så fina mot varandra och det är verkligen bara genuin kärlek. Älskar allihopa:)

Positive fields of energy 

Peace


image46






image45image44


image43


Kommentarer
Postat av: ankan

vad fiiiina ni var eller!! massa löv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback