Trevligt......word!

Hallåå!
Ja vilken helg det har varit alltså, Smulan har  varit här och vad mycket vi har hunnit med. Fredags var det mysfest, det skulle man väl kunna säga ankan?;) Chillade här i huset med alla. Mycket lugn och behärskad kväll skulle jag säga ändå. Vi gick lös på luft trummorna ba:) eller ja alla möjliga instrument. Helt inne i något som inte alla förstår. Lördag, ojoj vilken stenhård shopping. Bästa klippet gjorde nog ankan som köpte tre tröjor för 100 spänn på jc. Det var allt eller inget. För min del var det nog allt, gick lös totalt. Underbart gött för jag gjorde många bra köp. Nu när jag kollat på allt blev det ganska bra ändå:) Det blev många köp i stundens hetta:)

Lördags kvällen kan jag bara beskriva med ett ord, TREVLIGT! Utgången kunde kvettat. Nästa gång blir det house mania. Det hade varit grymt där. Nu till helgen tänkte jag ta det lugnt. Orkar inte festa så hårt jämt. Lätt hänt ändå, fast chilla är underbart det med:)

Ny vecka och det känns ganska bra, var lite trött igår. Gött att jobba sent denna vecka. Fast nu har jag massa att stå i. Gå till kiwi, banken sen laga mat o duscha o rä o:)  Måste även ta kort till ansökningarna, ska skicka iväg dom imorrn! Ska kolla om jag kan lägga in kort från mobilen. Fy fan vilka katiga kort vi har tagit i helgen asså. WORD! Kännt på rockstar livet lite i helgen kan man väl säga! GÖTT!

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

jag verkar ha tappat det där med sgs:) fast det känns ganska skönt ändå! växa upp lite så:P
det var en underbar helg, haha just det rockstarkorten! hahah KATIGT var ordet. sånt gillar vi. mer sånt!
hepp back to worki. hälsa dudsen. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback