kort o sånt!

Hello!
Nu har jag äntligen tat tag it. Har tagit kort till ansökan idag. Så imorrn ska jag bara köpa frimärken och skicka iväg dom. Jag är så seg. Det finns många planer innan man går o lägger sig. Fast när morgonen kommer finns inte motivationen till att gå upp. Tur att mange kom o väckte mig idag, för jag kunde nog sovit hur länge som helst! Det är gött ba:) Jobbet gick kanon idag, skönt att man piggnar till på en onsdag. Måndag o tisdag fattar jag inget, jag går som i en dvala! Dock en postiv sådan.

Nu kommer snart Martina hit, shit va gött det kommer bli! Saknar henne alldeles för mkt.Det är mycket roligt att se fram emot nu. Det känns inte som att jag vill åka hem. Fast kära mor ringde igår o frågade när jag skulle komma hem. Får kanske åka hem en helg innan jag kommer till midsommar. Hoppas på att jag kan vara ledig hela sommaren. Har äntligen fått skattekortet så min första lön kommer  i maj. Det blir gött med cash, fast mycket har jag brännt!  Här ska brännas pengar(internt där då)

Hoppas att mixen går bra för mitt kära band. Håll lite koll på myspce för snart kommer dom nya grymma låtarna. Alla här på svenska föreningen diggar det stenhårt. För det är sannerligen bra skit( skulle aldrig ljuga om det)
Nu har jag fastnat i parantessvängen igen. Men det är gött ba. Fråga om sloka ville komma hit i helgen. Det vore så underbart. Då blir det ju givetvis fest igen. Det här med lugna helger är nog bara att glömma. Ankan jag tar över sgs nu! Tack för den.

Äppelkakemuffin...mycket underskattat!

Peace


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kika in på TheGuide!
Din Guide till allt möjligt i världen!

Länkbyte om du vill...

Postat av: ankan

jag ger ifrån mig sgs:n till dig med glädje, den behöver du fia! WORD. men när jag kommer nästa gång, då ska jag köra till tusen. faan jag vill upp snart, jag bara går och längtar efter dig och olso varenda jävla dag. det var verkligen så ball i helgen fia! I lööv you long taame:) peace änkän

2007-04-26 @ 08:40:10
URL: http://agneeees.blogg.se
Postat av: ankan igen

hahaha, här ska brännas pengar indeeed!
haha

2007-04-26 @ 08:41:02
Postat av: Ronja

Vet inte om du har läst min blogg, men faaan vet du vad dom hade på Starbucks??? ÄPPELKAKEMUFFIN!!! Starbucks muffin är alltid bäst och så äppelkakemuffinssmak på det!

2007-05-04 @ 21:49:47
URL: http://keepinmehot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback