Galet

Vem var det som gol, var det du? Vad är ett du? Vad är ett vad. Vem är jag som frågar? Finns vi?

Shit vad jag älskar oslo alltså. Det är ta mig tusan det bästa jag har gjort. Festade stenhårt i helgen givetvis. Har sovit typ sju timmar de två senaste dygnen. Har börjar tidgt denna vecka så jag är helt slut. Men skitsamma jag kan söva när jag blir gammal:)

Falköping imorrn då, ska bli gött o komma hem o träffa lite folk. Madde gos kommer hem också. Hon skulle försöka supa mig under bordet, fast det kommer ju inte gå så bra. Jag kommer vinna lätt med tanke på att jag fortfarande känner mig full! Livet här är hårt, fast jag är hårdare! Det är mkt folk som har blivit utkastade härifrån, men icke jag. Sköter mig givetvis. Lite tråkigt för det är roliga folk som drar dessutom.

Nu blir det dusch va? hamen!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback