Back in the town of beuty;)

Hello!
Då var man i Falköping igen då. Usch kändes inte som man hade varit härifrån. Här är det samma skit! Fast det var gött o se mor o far. Ankan har jag inte träffat än men det kommer. På lördag blir det Lidköping med henne. Vill festa någon annan stans för jag vill inte till terassen. Där händer det ju inte iaf. Så tråkigt fölk som är där. Visst det finns några värda men dom träffar jag ändå.

Har sovit helt underbart i natt. Sov igen tre veckor kan man säga. en tio timmars sömn blev det och det var verkligen behövligt. Nu ska jag o mamma åka o handla. Jag ska köpa med mig massa mat, för jag har inte varit så duktigt på att äta det sista. Har mest blivit massa onyttigt. Imorrn ska jag börja spela in min demo som jag ska skicka iväg till folkhögskolorna. Min röst är sådär, fast jag kommer ju inte söka på sång ändå. Det ska bli kul, är så förbannat spelsugen. Kommer spela in don't panic och we never change. ett litet medley som jag har gjort. Får se hur det blir. Pekka och jag får köra järnet. Kul att spela in där. Kommer ju ite lägga ner massa tid på att mixa o så. Får väl hoppas på att jag har en såndär första- tagnings-dag.  Mer sånt, JOHAN! hahaha

Ikväll blir det chill med Johan ska bli så gött o hänga lite med honom. Får se om Agnes kommer, hon skulle festa idag och det gör hon rätt i. Det är ju påsk. Det är en högtid.

Peace


Kommentarer
Postat av: hohooo

PUSS OCH KRAAAAM FIA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback